Jesteśmy.NEKK

Jesteśmy agencją tworzącą i realizującą komunikację wielokanałową.

Zapewniamy realizację kompleksowych kampanii do różnych grup docelowych z wykorzystaniem wszystkich mediów.

Umożliwiamy skuteczne połączenie działań marketingowych z procesem dystrybucji i sprzedaży.

NEKK zapewnia nieosiągalny dla innych agencji poziom dotarcia, gwarantujący oczekiwaną konwersję.

Wejdź na #nekklevel

Rynek zdrowia - kanały dotarcia

#nekklevel of reach

  • Pacjent

    Dzięki własnemu wydawnictwu, portalom internetowym, a nawet przychodniom POZ docieramy z komunikacją wprost do pacjenta. Znamy jego oczekiwania, badamy trendy, którymi się kieruje, analizujemy motywację sprzedażową. Dzięki naszym działaniom dotrzesz do pacjenta z chirurgiczną precyzją.

  • Apteka

    Siła i skala Grupy Kapitałowej NEUCA – lidera na polskim rynku zdrowia – pozwala nam docierać do każdej z 14 tys. aptek. Znamy potrzeby aptekarzy i farmaceutów, tworzymy komunikację zgodną z prawem farmaceutycznym. Na bieżąco analizujemy i przetwarzamy informacje przekazywane nam wprost z rynku. U nas połączysz działania marketingowe z dystrybucyjnymi i efektywniej osiągniesz oczekiwany efekt sprzedażowy.

  • Lekarze, pielęgniarki

    Dzięki bazom danych osobowych, bezpośredniemu dotarciu do przychodni POZ oraz wykorzystywaniu w nich specjalistycznego oprogramowania docieramy bezpośrednio do lekarzy i pielęgniarek. Każde nasze działanie – marketingowe, badawcze czy edukacyjne – poparte jest wnikliwą analizą potrzeb tej grupy zawodowej. Uzyskasz u nas dostęp do specjalistów jakich potrzebujesz.

  • Siły sprzedaży

    Nie zapominamy o kluczowym ogniwie w procesie sprzedaży – Reprezentancie Handlowym. Wyposażamy go w nowoczesne narzędzia, dzielimy się naszą wiedzą o rynku farmaceutycznym i motywujemy tak, by mógł osiągnąć postawione cele. Uzyskasz dzięki temu efektywne siły wspierające Twoje działania w terenie.

Wszystkie branże - kanały dotarcia

  • Konsument

    Docieramy do finalnego konsumenta zarówno za pośrednictwem tradycyjnych narzędzi komunikacji, jak i nowych mediów. Dzięki posiadanym uprawnieniom zarządzamy bazami danych, organizujemy konkursy, loterie i plebiscyty. Umożliwimy Tobie precyzyjny kontakt z grupą docelową.

  • Punkt sprzedaży

    Zapewniamy dotarcie do strategicznych dla klienta punktów dystrybucji i miejsc impulsowej decyzji zakupowej. Materiały POS, konkursy, programy lojalnościowe, eventy i akcje promocyjne dostosowujemy do specyfiki grupy docelowej i miejsc sprzedaży. Z nami będziesz miał możliwość oddziaływać na decyzje zakupowe w miejscu ich podejmowania.

  • Liderzy opinii

    Znajdujemy, zapraszamy do współpracy oraz motywujemy osoby kluczowe dla marketingu rekomendacji – trendsetterów i liderów opinii. Dzięki temu skutecznie wpływamy na kształtowanie zachowań zakupowych wybranej grupy docelowej. Damy ci możliwość zaangażowania osób opiniotwórczych w proces tworzenia komunikacji Twojej marki.

  • Siły sprzedaży

    Szkolimy, motywujemy i wyposażamy w adekwatne narzędzia sprzedażowe Reprezentantów Handlowych każdej branży. Mamy świadomość, że to od tej grupy często zależy powodzenie projektów marketingowych.

My w liczbach

Zrealizowane projekty w komunikacji wielokanałowej

0

Zaprojektowane opakowania farmaceutyków

0

Miesięczniki obsługiwane kompleksowo

0

Wyspecjalizowana kadra pracowników i współpracowników

0

Nagrody i wyróżnienia

Srebrne Szpalty dla "Magazynu Aptekarskiego"

"Magazyn Aptekarski" został wyróżniony Srebrnymi Szpaltami w konkursie Szpalty Roku 2012, organizowanym przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka oceniło niemal 100 magazynów customowych. "Magazyn Aptekarski" został nagrodzony za spójną koncepcję graficzną, sposób podania treści, za atrakcyjną typografię, wiarygodność i profesjonalizm".

Strona autorstwa zespołu NEKK otrzymała nagrodę Złota Strona Emitenta 2015

Celem Konkursu Złota Strona Emitenta jest promocja nowych trendów komunikacji korporacyjnej on-line. W I etapie konkursu spółki z GPW były oceniane pod względem kilkudziesięciu kryteriów. Do II etapu przeszły 53 spółki, które zostały przeanalizowane pod względem takich kryteriów jak jasność komunikatu na WWW, zawartość informacyjna, komunikacja z inwestorem, innowacyjność komunikacji, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji, poprawność zastosowanych technologii, estetyka strony oraz opinie przedstawicieli inwestorów indywidualnych, instytucjonalnych i zagranicznych.